niedziela, 4 grudnia 2011

Sześciopak

  Dla każdego kto chcę mieć ciało jak kulturysta bardzo ważny jest brzuch czyli wyraźny sześciopak. Każdy z nas wie co to są brzuszki klasyczne, ale trzeba je wykonywać bardzo długi okres czasu i po kilkaset powtórzeń, aby osiągnąć wymażony efekt. Jeszcze trudniej jest gdy miesnie brzucha przykrywa warstwa tłuszczu, która zbieralismy przez całe zycie. A więc co zrobić? Dobrym rozwiązaniem jest Aerobiczna 6 Waidera, ale nie pomoże ona nam spalić tłuszczyku. Wiem to ponieważ wykonałem ja całą. I jaki był efekt? Wyczówałem dobrze wyrzeźbiony kaloryfer, ale nadal był on przykryty sadełkiem. 
  Musiałem coś zrobić aby te 42 dni treningu nie poszły na marnę. Poszperałem trochę w internecie i doszedłem do tego, że najważniejsza jest dieta. Nie było to wielkie odkrycie, ale dowiedziałem się, że bardzo ważne ejst obniżenie spozycia węglowodanów, tłuszczów nasyconych i alkoholu. Zastosowałem więc dietę wysokobiałkową, ale w połączeniu ze zwykłymi brzyszkami nie dawała ona wilekiego efektu.
  Szukałem więc dalej. Okazało sie, że kluczem do skucesu są ćwiczenia aerobowe i brzuszki modyfikowane. Ćwiczenia aerobowe to jazda na rowerze, biegi i wszystkie inne ćwiczenia przy, których pokonujemy kilometry.
  Jeśli chodzi o brzuszki to aby osiągnąć sukces musimy je zmodyfikować. Najbardziej efektywne są te z rowerkiem. kładziemy ręce za uszami napinamy brzuch unosząc łopatki (nie ciągniemy się za glowę) i gdy nogami wykonujemy ruch jak przy pedałowaniu to lewe kolano przykładamy do prawego łokcia i na odwrót.Wykonywałem jeszcze brzuszki z nogami w górze.
  Podsumowując aby spalić tłuszczyk i stworzyć sześciopak musiałem:
1.Przejść na dietę
2.Wykonywać ćwiczenia aerobowe.
3.Wykonywać efektywniejsze brzuszki oraz pompki.
Aby utrzymać osiągniety efekt robię brzuszki z obciążeniem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz